Kezdőlap > Kultúra > Zene > Aranydíj nyertes a PFZ imázsfilmje

Aranydíj nyertes a PFZ imázsfilmje

2016. július 11. hétfő, 12:21 Zene
PDF
Nemcsak a zenében mérettetik meg a profik között, de a média területén is egyre többször tűnik fel a Pannon Filharmonikusok neve. Most az elsősorban online szerkesztőségek, médiacégek, illetve reklámcégek részvételével zajló versenyében aratott győzelmet az együttes, és került be imázsfilmje az ország legjobb online videói közé. 

A Pannon Filharmonikusok első imázsfilmje tavasszal készült el, melyet 92 beküldött pályamű közül válogatott be a Kreatív Online Video Award neves zsűrije a 2016. évi rövid listájába. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett országos versenyben a legnagyobb ügynökségek és a marketing szakma jeles tagjai képviseltetik magukat, hogy kiderüljön, kik készítették ebben az évben a legjobb webes videókat. Az öt kategóriát díjazó kilenctagú zsűri között a szakma elismert képviselői kaptak helyet. 

Bemutatkozó film kategóriában három másik videóval versenyzett a Pannon Filharmonikusok munkája, melyek mindegyike a Mol-csoport egy-egy pr filmje volt. A cím tehát magáért beszél, hiszen a Jövünk névre keresztelt videó remekül bizonyítja, a zenekar jön, érkezik, jelen van, és olyan színtéren is helyet követel magának, ahol a komolyzene ritkán kerül előtérbe.

A Kreatív Online Video Award bemutatkozó film kategóriában aranydíjat nyert művét Váli Miklós rendezte, operatőre Böröcz Balázs volt. A győztes alkotás az alábbi linken érhető el: https://vimeo.com/170013669


Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

Kiemelt partnereink

Hirdetés
Hirdetés