Figyelem, ez itt a reklám helye! Ki ne hagyja senki a lehetőséget, mert ilyen még nem volt Pécsett. A polgármesterség felmérést végez a saját hivatalaiban. Ebben arra kíváncsiak, ki mennyire elégedett az ügyintézés gyorsaságával, az udvariassággal. Hamarosan indul az akció, amikor kiderülhet az igazság. Mindezt dr. Páva Zsolt (képünkön, a mai sajtótájékoztatón), Pécs polgármestere jelentette ki a városházán.
– Az akció neve „A városháza is legyen a pécsieké” – kezdte bevezetőjét
Páva Zsolt, a baranyai megyeszékhely első embere. – Igenis, nagyon érdekel minket, miképpen vélekednek a polgárok az ügyintézésről. Ezért helyezünk ki kérdőíveket hamarosan. A feltett kérdések nem lesznek bonyolultak, az önkéntes válaszadók feleleteit hozzáértők fogják elemezni. Ebből azután következtetéseket is levonunk majd. Vagyis, ha egy-egy munkahelyről rendszeresen, kirívóan rossz vélemény alakul ki, akkor ott változást ígérhetek. Legyen ez modorbéli, esetleg időben hosszú sorban állás. Mindehhez előre is köszönöm mindenki segítségét, aki rááldoz néhány percet erre az akcióra, amit javító szándékkal indítunk el. Mert célunk az, hogy Pécsett az ügyintézés példaértékű legyen, mindenki számára.
Maga a kezdeményezés előremutató, de azért legalább két és fél dolog aggályos benne. Egyrészt, az amúgy segítőkész alkalmazottak is tudnak róla, ezért aztán „bolondok” lennének kidobni az ügyfelet. Másrészt, nyilván másképpen távozik az a személy, aki csupán a személyi okmányait szeretné megújítani, mint akinek a lakásigénylését utasítják el, hogy megfelelő szélsőségeket említsünk, kapásból. Többedik részt, a megrögzött hivatalba járók akár többször is nyilatkozhatnak, de ezeket állítólag szakmai módszerekkel lehet súlyozni.
Ha lesznek eredmények, illetve, amennyiben azok nyilvánosakká válnak, akkor természetesen mindenről beszámolunk. Mert az ilyen dolgokat óvatosan kell kezelni, hiszen a korábbi, városházi átvilágítás következtetéseit sem bocsátották a nyilvánosság elé.
Hozzászólások
Pécsett is -mert már tapasztalom-, de országosan is, mert abban pedig reménykedem.
Csak a sok csalást lehetne valahogy mérsékelni!
Mert a legnagyobb gond ma az erkölcsi elzüllés, a csalás, hazugság, üres ígérgetés!
Ekkora változás soha nem volt még a város életében.
Ma pl. az új CORSO HOTEL 100%-os kihasználtságga l beindult.
A szobák állítólag nagyon jók: XXI, sz. a javából!
Mi lesz a NÁDOR GALÉRIÁVAL?